FUTRZANA KAMIZELKA

Dzisiejsza stylizacja należy jeszcze do tych "cieplejszych" :) mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie ich coraz to mniej ...


Dzisiejsza stylizacja należy jeszcze do tych "cieplejszych" :)
mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie ich coraz to mniej

 Zarowska futrzana kamizelka w końcu doczekała się swojej blogowej premiery :) 
kupiona jesienią...
założona wiosną! :)

kolejny "must have" w naszej szafie
idealna zarówno na jesień jak i wiosnę
cieplutka, milutka...
przede wszystkim bardzo wygodna
można ją łączyć ze spodniami jak i spódniczkami, sukienkami oraz legginsami

jak Wam się podoba? 













Zuzia:
futerko - Zara
spodnie - H&M
koszula - Carter's
buty - Zara
spinka - Momilio

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja lubię kamizelki futrzaki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja:-) czemu ja córeczki nie mam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) a z córeczką jeszcze nic straconego :)

      Usuń