PINK & GREY

Od zawsze marzyło mi się, że jeśli będę miała dziewczynkę to większość jej szafy zapełni się ubraniami w kolorze różowym. I szczerze mówiąc...

Od zawsze marzyło mi się, że jeśli będę miała dziewczynkę to większość jej szafy zapełni się ubraniami w kolorze różowym.
I szczerze mówiąc w pierwszym miesiącach życia Zuzia było taką różową landryneczką :)),
 mój mały szkrab zawsze miał coś na sobie z tym kolorze.
A to różowy sweterek, spodenki, rajstopki, kurteczka, czapeczka, spódniczka...
Nie mogło również zabraknąć różowych trampek i różowego kocyka :)
Po pewnym czasie poczułam przesyt tego koloru i postanowiłam całkowicie odmienić szafę Zuzi.
Na chwilę obecną posiadamy może z dwie-trzy rzeczy koloru różowego a tak to dominują beże, brązy, szarości, nie mogło również zabraknąć granatu, bieli, czerni :)

W dzisiejszej stylizacji występuje właśnie jedna z różowych rzeczy, które mamy obecnie w szafie - kurteczka w kolorze "brudnego" różu.
Kurteczkę a właściwie kolor kurteczki wybrał PT po przymierzeniu wszystkich kolorów kurtki, które były w sklepie. Choć szczerze mówiąc w tym moje dziecko najładniej wyglądało :)) Do tego dobraliśmy szare dodatki w postaci beretu oraz apaszki. 

Jak Wam się podoba takie zestawienie? :)

















Zuzia:
kurtka, buty - ZARA
spodnie - H&M
apaszka - Reserved Kids
beret - PEPCO

You Might Also Like

6 komentarze

  1. prześliczna stylizacja:) i mała ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest. Super ubrana, fajne butki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny outfit :D piękna kurteczka i spodenki ;p tak się zastanawiam jak by moje dziecie wyglądało w rurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy taką samą kurteczke :) Zuzia wygląda jak zawsze cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń